Saturday, January 18, 2014

takziah..

dia jiran saya..
merangkap kawan rapat saya sejak kecil..
selalu tunggu saya balik tadika nak main sama2.
selalu petang2 teman saya main n ronda taman..
teman berbasikal saya...
kami xsama sekolah rendah..
tapi kami rapat..
kami akan pergi ngaji sama..
bila masuk sekolah menengah masing2 duduk asrama..
dan family dia dah pindah xduduk sebelah rumah saya
kami last contact masa kakak saya kahwin dia datang
lepas tu lost conctact sampai la jumpa kat fb
terus minta no and stil contact until now..
bezanya dia dah grad saya belum lagi..
kyra dengan mak >_<
 
rindu nak jumpa n borak2 macam dulu..
sedara dia dah macam sedara saya..
keluarga dia pun macam keluarga saya...
-semoga roh mak kyra dicucuri rahmat..-
jom sedekahkan alfatihah buat ibu kyra yang telah kembali ke rahmatullah 
semalam..
-sori tahu lambat and hanya dapat mendoakan dari jauh..-
*if lina balik i wil roger u k*
hope u be strong n selalu berdoa unt ibu k..
terputus amalan pahala bagi mereka yang meninggal kecuali:
1)doa anak yang soleh
2)sedekah jariah
3)ilmu yang bermanfaat

No comments:

Post a Comment